9 Nisan 2017 Pazar

Daima (Always)

Neşeli Pazarlar ...

Dün, çalışmış bir iş kadını olarak :) bugün, film izleyerek acısını çıkartayım dedim.
Şöyle kafam yerine gelsin istedim.

Bugünkü filmimiz eskilerden,biraz nostaljik olmakta fayda var.
Hani derler ya "ne varsa eskilerde var" :)

Filmin adı: Always


Pete Sandich korkusuz bir savaş pilotudur. Çıktığı son görevinde hayatını kaybeder.
Cennete vardığında Hap adlı bir melekle karşılaşır. Bu melek ona hayata dair birçok şeyi
yeniden anımsatıp,mutlu olmayı öğretir. Sevdiği kadın artık ona çok uzaktadır. Ama onu onsuz
yaşamaya devam etmektedir.
Amerikan sinemasının dahi yönetmeni Steven Spielberg'in Richard Dreyfuss, John Goodman, Audrey Hepburn
ve Holly Hunter gibi oyuncuları bir araya getirdiği filmi son derece romantik
bir aşk masalı...

Keyifli seyirler



3 yorum:

  1. Oooo kaç sene oldu acaba bu filmi sinemada izleyeli, zamanda yolculuk yaptım birden :)

    Hımm, baktım 90 da izlemiş olsam 27 sene geçmiş, vayyy.

    bu arada bloğuna girince bir yerlere yönlendiriyor bi sayfalar çıkıyor. Telefondan ve tabletten giremedim bilgisayardan da ana sayfan internet gazetesi diye bir yere dönüştü. HAber vereyim dedim.

    YanıtlaSil
  2. Haklısın eskilerin yeri ayrı :)

    YanıtlaSil

Laleler - Tulips

Merhaba, Bu gördükleriniz bizim saksılarda yetişen laleler. Her yıl açar bu minnoşlar, bana huzur verirler.  Geçen gün, bu güzellikleri görü...